Uppfödning av Beauceron

Fårvallning, försäljning av lammskinn, tovat och andra produkter från gårdens får, hästar samt en hel del annat...

Kontaktinfo för GooseWood

Mail: ankie(at)goosewood.com

Tel: 0158-340 08, 0708-950416

lördag 2 juli 2011

Valltävling och finbesök.

Bizot och jag har varit och tävlat, inofficiell Herding på
Mårtensby Gård.Vi vann på 95 poäng av 100 möjliga.
Jag är så stolt över Bizot som alltid presterar bra och
alltid gör sitt bästa. De missar vi hade är mest mitt fel,
jag blir lite otydlig när jag blir nervös.
























Vi har haft söta Ella "Eveaux" på besök några dagar, hon är en riktig
virvelvind, full med energi och vänlighet.


2 kommentarer:

  1. Ett STORT GRATTIS Ankie!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Ja dom där jäkla nerverna, vad ska dom vara bra för?

    Britt Gustafsson

    SvaraRadera