Uppfödning av Beauceron

Fårvallning, försäljning av lammskinn, tovat och andra produkter från gårdens får, hästar samt en hel del annat...

Kontaktinfo för GooseWood

Mail: ankie(at)goosewood.com

Tel: 0158-340 08, 0708-950416

onsdag 14 april 2010

Första valp bilderna :-)

Nu har Alizee valpat!! 6 st blev det, med reservation för
eftersläntare.
Det blev 2 svarta hanar och 4 harlekin tikar.
Alla är pigga och fina med födslovikter mellan 470 - 575 gram.
Den första valpen kom 03:50 och den sista 06:10.
Precis som jag trodde så är Alizee en väldigt lugn och
tillfreds mor.

9 kommentarer:

  1. GRATTIS till valpisarna - och lycka till!!!

    Inger o Rickard
    www.beauceroner.gundogs.se

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS Ankie och Alizee!! Själv sitter jag och väntar med spänning nu:-) Sköt om er!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!!!! Jag såg det FB, Alain har lagt ut bilder:)

    SvaraRadera
  4. Ett stort grattis från oss också
    Annica o Sven-Olof

    SvaraRadera
  5. Grattis!

    Skönt att allting gick bra. Vilken tur att jag inte skulle ha valp, jag hade ju velat ha en harlekinhane... ;-)

    SvaraRadera
  6. Grattis till valparna! Alizee ser nöjd ut :-)

    SvaraRadera
  7. kul!
    hoppas jag får komma och kika på dem snart!!

    SvaraRadera
  8. Bedårande :)
    //Sari

    SvaraRadera
  9. Annett i Vagnhärad26 april 2010 kl. 16:02

    åhhh vad jag blir sugen att se dem...var och träffade alla dina flickor innan vi köpte Dino av Eva...hade tänkt besöka men det blev ju lite annat...hoppas allt går bra och hälsa alla vovvarna från oss ♥

    SvaraRadera